lørdag 13. juli 2013

moranthology

Av Caitlin Moran.

Maratonblogging nå om bøkene jeg har lest de siste månedene - det betyr at jeg ikke husker at så godt lenger, men prøver å få noe ned på bloggen... 

Jeg elsket jo How to be a woman, og denne skinner til tider like sterkt, men det er også lange kapitler jeg rett og slett hopper over fordi de for eksempel handler om Doctor Who eller James Bond, eller andre kulturelle ting jeg ikke kjenner særlig godt til.

Når Moran skriver om feminisme, er hun på sitt beste (eventuelt er det det jeg liker best).


2 kommentarer:

lesehesten sa...

Har akkurat lest Kunsten å være kvinne. Syns den var helt ok, men ikke så hysterisk morsom som alle skal ha det til. Og nå klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg skal lese denne...

Borghild sa...

Hysterisk morsom syns jeg også er helt feil beskrivelse - men relevant, småvittig og givende, definitivt. Men hvis du er ute etter de store lattersalvene bør du nok lese noe annet.